رواية مسك الليل ليل ومسك الفصل الثالث عشر 13 هي رواية رومانسية بقلم الكاتبة هايدي الصعيدي، تدور أحداثها بين ظلال الليل وسحر العطور، حيث يلتقي القدر بين ليل ومسك في حكاية تمزج بين الهدوء والغموض، وبين الحب الذي يولد في العتمة والنور الذي يشق طريقه وسط الظلام.هي قصة عن القلوب التي تبحث عن الأمان، وعن الأرواح التي تتلاقى رغم البعد والاختلاف.في كل فصل، عبير من المشاعر، وفي كل كلمة، همسة من الحب لا يعرف حدود الزمان ولا المكان...
رواية مسك الليل ليل ومسك الفصل الثالث عشر 13
ليل قعد جمب مسك علي السرير وهو نفسه مضطرب وبيبص علي منظر الاندر اللي جننه من اول مره وهو داخل بين اردفها النعمه وبلع ريقه وشفرات مهبلها بشكل مثير للاعصاب .
ليل ف باله : لما ده لباس امال الي كت هشوفه ده ااايه لبااس
دموور .. يجيد ابوكي يا مسك هتخوتيني .
مسك حركة مؤخرتها بغراء وبصة ليه وبخفوت
: اايه يا ليلي ما الك
ليل بعد نظره عنها بعصبيه وقاام وقف فك الفووطه وخد البوكسر لبسه ومسك عنيها عليه وبتتأمل تفاصيله ورااح طفي النور بعصبيه ورجع
ناام علي السرير وشد اللحاف وهو ضهره لمسك .مسك حست بيه بس كانت عمله نفسها ناايمه وتحركت ببطء لحد ما مؤخرتها ما لمست رجولته
٥٢ ٦:١٩
تصفح –
مسك مدت ايدها وفتحت نور الابجورة الهادي وقربت من ضهرو و حركت ضوافرها برااحه عليه
لیل بخشونه : اتخمددي يا مسك مسك كتمت ضحكتها
: مش جااي لي نوم زي ما انت مش جيلك نوم وجسمك بيشع
حراره يا لولي .
ليل بمكبره : ايوة معلهشي ناامي بس
مسك : آتس اوكي براحتك
ولفت ادته ضهرها وهي مقموصه
ليل فضل يتقلب ف السرير يمين وشماال ويزفر بخنقه ومش جاي ليه نوم لف نحيتها وضهرها ليه وقرب منها شوية وبقا يتنفس ريحتها وهو مغمض عنيه
ليل نفسه علي ومشاعره ها اجت جواه عايز يمسكها يكسر ضلوعها جواه حضنه
تصفح –
مسك اتحركت علي رجولته وليل حط كفه علي وسطها عشان
يبعدها لكن مسك لزقة فيه اكثر
ليه بشهوة ونفس عااليي
: بعددي يا مسك
مسك مردتش وفضلت تتحرك علي رجولته وجسمها بيترعش .
ليل قبض علي وسطها اكثر وسحابها ليه بسرعه وبقا يتحرك علي مؤخرتها بعنف ويدعك رجولته على مؤخرتها الطريه ومسك ئنينها زااد
مسك بشهوة وبخفوت يتعب
: اااه ليلي احضني اكثر …. حبيبي انا اسفه متزعلش مني .
ليل برغبه حضنها اكثر ويبوس خدها ورقبتها ولسه بيتحرك عليها زمجر من المتعه والشهوة الحراقه
: اخخخ مسكي.. مش عا ايزك تبعدي عني دجيجه مشتاجلك…. بلاش الله يخليكي برودك معاايا حسي معاايا نفس الي حاسه
بلاش چفا وبعاد . مسك بمحن مقدرش مقدرش يا حبيبي انا مشتاااقلك اكثر بكتييير… اااه ليل بحبكك اووي مش قادرة يا عيوووني
ليل بهمس : عذبيني بكل شئ ف الحب صغيرتي إلا الصد فما وجدت مثل الصد عذاباً
مسك لفت عليه بسرعه وقفشت في شفايفه بجنووون ومتصتهم بعنف ونهم واحتراف
جنن ليل .
مسك بلهاات : مقدرررش مقدررش اصدك ولا ابعد عنك انا لما صدقت انك بقيت لياا انا بس كنت عاايزة احضر لك مفاجأة
ليل ابتسم بحب : هعشجك يا جلب الليل و روحه .. مفاجأة ايه دي يا بعييده كفا ايه اللي انتي عملاه
مسك بخبث : عجبك الاندر
ليل بضحك : يا بووي ده خوتني من اول مره لحد ما شوفته في العربيه ودلوجتي غير وغيرر
مسك بحزن وتمثيل : ليه مهوو كان قرف
ليل : مين المغفل الي جال اكده
مسك خلعت الاندر باثاره وقربت من منخير ليل وبصتله بإغراء
: حلوو
لیل شمه بعمق وتنفس ريحتها اللي تعبت قلبه اخخخخ حلوو بس ده ادماان يا مسكي
مسك قربت منه ومصت شفيفه ودعبت لساانه ومصته جواه فمها بطريقه تجنن
ليل فصل البوسه : مش ده اللي هيتمص كده ونزل راسها لحد رجولته .. عيشيي اللحظه يلا
مسك ضحكت وشدت البكسر ومسكت رجولته السخنه بين صوابعها : اوووه وحشي الصغيرر….. ليل رجولتك حلووه اووي… كبير وسخن وعروقك نفرة ولونه الوردي يجنن
ليل ضحك ع اخره : حد لله انا اتكسفت ههههه فضي يا بت يلاا
مسك بصتله بخبث وعضت شفتها
ليل بلذة : نظراتك دي مش بتريحني من وانتي بت مباالك عااد وانتي مره ومش اي مره لاه دا مرتيي وحلااالي
مسك ضحكت وبصتله ببرئة القطط
: ليلي ده انا ديد
٦:٢٠١٥٢
ليل ضحك : لاه الغزية شغولتك
مسك خدت الاندر وحركته علي رجولت ليل برااحه وبطء
ليل بخفوت : وبعدين عاااد
مسك عضت شفته ونزلت علي رجولته بلسانها وفضلت طلعه نزله وايدها بتتحرك بالاندر من رجولته لصدره وصلت عند شفايفه وحطت الاندر جواه فمه ليل عض صوابعها الي مسكه الاندر برااحه ومسك بدخل الاندر جواه
فمه
وبتمص في رجولته بطريقه شهوانية شرسه وطلعه نزله علي رجولته وبتحرك ايدها علي صدره
ليل مسك شعرها بعنف وفضل يضاجع فمها بسرعه ويدخل رجولته للاخر لحد ما نفسها اتكتم وضوفرها خربشت صدره وحست بشهوته
السخنه نزله جوه فمهاا … مسك بلعت شهوته لاخر قطرة ولحست لسانها بغراء وقاامت وبصت ف عيونه وعنيها كانت مدمعه
ووشها احمر ومنخرها بعد المعركه دي .
وبتسمت بمتعه لما شافت اندرها لسه بين شفايف ليل شلته وقربت منه ومتصت شفته السفليه
بحب وبهمس
: بحبكك
ليل بخفوت : وانا بحبك اكثر بكتيييير يا مسكي مسك وقفت وخدت حاجه من عند الدولاب
ليل : علي وين
مسك رقصة حواجبها : هفرجك على المفاجأة
ليل ضحك علي شقاوتها … ومسك خدت شوية وقت في الحمام وطلعت وهي ما اشيه بغراء علي ترطيف صوابعها وسطها بيتحرك بميوعه ولبسها زي القطه مع ماسك علي عيونها
وودان وليها
ديل وبتلف الكلابشات في ايدها وهي
بتعض ع شفتها .
ليل قاام منفوض وهو مزهول من منظرها
يخربيت ابووكاااي ااايه دهه
مسك بنعومه : ايه يا لولي
ليل بشهوة كبيره ضربت في جسمه بسبب مظهرها : لولي اايه وزفت اليه خوتيني تعاالي تعالي جربي يا جطتي
مسك قربت وطلعت علي اول السرير وهي بتمشي علي ايدها وركبها وبتسحف نحيته ببطئ واغراء
ونظرتها قمة الاغراء .
ليل بلع ريقه ومستنيها توصل عنده لحد ما قعدت قدامه وعنيها في عينه
ليل بخفوت : عيونك يا جطتي برااحه علي جلبي
مسك عضة شفتها : ما ال قلبك يا عيووني
لیل شدها : اتهووس بيكي وتفتن من نظراتك يا مسك الليل
وهبط ع شفا ايفها فى بوسه ملحميه طلع فيها كل شهوته
ورغبته فيها بووسه دوبت مسك وحرقتها .
ليل فصل البوسة : طب ايه متيجي تهزي ديلك عليه شويه يا كوكو
مسك ضحكت : قلب كوكو
وزقت ليل بعنف على السرير وطلعت على صدره وهي بتقطع ف شفيفه .. حطت مؤخرتها علي رجولته الي انتصبت بسبب شكلها وهي بتتحرك بشهوة مجنونه وقبض علي وسطها وحركها اسرع مسك بلذة : اممم… امم. ليلي بحبكككك امممممموه.. بعشق
شفيفكك …ااااهه عيووونك ليلي عيووونك احضنيي.. احضن مسكك
ليل حضنها بكل قوته ولف بيها علي السرير : يخربيت امك جننتيني تعاااالي
وهبط ع شفيفها وهو بيلف
شعرها علي ايده وبيسحب شفيفها بعنف بين اسنانه . ليل بشهوة خد الكلابشات الي كانت علي السرير وقفلها علي ایدها
احله حاجه مع الطجم دا عشان ضوافرك يا جطه .. فكريني اشكر الست جوليا بجا يا جليلة الحيا على رأي جدي دي حاجه تطلبها من امك تجيبها ليكي
مسك عضة شفتها : وفيها ايه مش انت جوزي ولازم ابسطك. وغمزة له
ليل ضحك برجوله : وانا لازم ابسطك برضك وخلعها فرده الشراب ببطء جننها وايده بتتحرك علي جسمها
مسك بشهوة.. يلا يا ليلييي. اااه
ليل.. يلا…. دا انا اقل من مهلييي سهرتك صباحي يا جلبيييي
ونزل يقبل جسمها برااحة بقبلات رطبة ولساانة بيتحرك على كل سنتى فيها بلذة وهو يمتص جلدها بشهوة..
ومسك بتتحرك تحته بمتعه وهى تتأوه.. ااه ااه
ليل بنفس عالى.. ايه يا كوكو فرهدتى ليه كده دا احنا لسه فى اولهااا…. ونزل لتحت وهو بيخلعها الاندر وفتح رجليها جاامد وقرب من انوثتها ونفسه السخن بيضرب فيها
مسك بتعب : اممم ليل
ليل وعيونه في عيوونها وايده بتتحرك علي انوثتها براحه :
جلب ليل
مسك عضت علي شفتها جاامد بعد ما ليل لعق انوثتها بلسانه
كلها من أولها لاخرها مسك بجنووون : ليييييل … مش قادره ارجوك فكك ايدي
ليل بهمس علي انوثتها : تؤ تؤ عاايز ادلعك .
ولعق شفرتها تا اني وهو بيمتص بزرها وكفه بيقبض علي صدرها وبيضغط جاامد مسك اتأوهت بصوت عاالي ليل رفع راسه من عليها حط صوابعه بين شفيفها ومسك مصتهم بشهوة
خد صوابعه المبتله من ريقها ودخلهم في انوثتها براحه وبدأ
يسرع وحده وحده وبقت شفايفه و صوابعه في فتحة مهبلها ..
بقا يلعق بظرها
بسرعه بلسانه ويداعبه بعنف بايده
مسك نفسها علي ووشها احمر وعرقت وبقتت تتحرك بعنف وصوتها عاالي ليل خد الاندر بالايد التانيه وقفل بوقها بيه ومسك
بتصرخ بصوت مكتوم من لساانه وصوابعه لحد ما ترعشت بعنف ونزلت شهوتها علي شفيفه الي لسه مش رحماها وبتمتص
انوثتها بسرعه
ليل اتعدل وبيمسح دقنه الي اتغرقت
شهوتك مهتخلصش وهتكبي كب برضو و ههههه رشااش وطلع الاندر من بوقها ومسك ئنت بعنف وتعض في شفايفه
فكنييي ليل عشان خطررري فكينيي يلااا عاايزة اقرب منك بص هفرجك علي حاجه هتعجبك
وغمزة له
ليل ضحك عليها : خلاصك صعبتي عليا
وفك الكلابشات من ايدها و مسك قربت منه ولفته علي السرير وهي بتتحرك بسرعه وبتبوسه بعنف وبتعض رقبته وصدره : ااااه بعشقك بعشقككك ليل امممممم
وقربت من شفيفه تاني ف بوسة دوبته وراحت استغلت انشغاله مها في البوسه وراحت حطح الكلابشات في ايده والتانيه في ايد السرير
وبعدت عنه وهو بتضحك بخبث
لیل بخشوونه : انتي مفكره البلاستك ده هيوجفنيي
مسك ضحكت : نوو يا عيوونی ده حدید
وغمزة وهي بتبص ع رجولته ولعقة شفتها ونزلت ع الارض يلاا حاان وقت العرض
وبدأت تتمايل بوسطها وتلف و تديه مؤخرتها وهي بتهزها وتنزل وتطلع وهي بتحرك مؤخرتها بإغراء وايدها بتفك البرا ورمتها علي وش ليل وحطت ايدها علي صدرها وتحسسته براحه لحد وسطها ومن وسطها لانوثتها وهي بتحرك جسمها
زي عارضات التعري .
قعدت علي كرسي ورفعة رجلها بطريقه وضحت انوثتها ومؤخرتها وخلعت فردت الشراب التانيه بعد ما ليل خلعها الاولنيه
ونزلت تتميل علي الارض ونامت على ضهرها وهي بتحرك وسطها لفوق وتحت بميوعه
وليل بيعض علي شفته وهو شايف حركتها ونفسه عالي وزمجر بعنف لما بدأت تلمس نفسها
ليل بخشوونه : بتتت شيلي يدك وربي هجطعها … مسككك انا بس الي المسك… اممم مسككك متخوتنیییییش
ومسك بتبصله بخبث وجت تدخل صوابعها في انوثتها ليل شد ایده بعنف وخلع الكلابشات بعد ما كسر معها ايد السرير وهجم عليها مسك صوتت وجريت وهو جري وراها حضنها من ضهرها ونزل بيها علي السرير وهو نايم فوقيها وهي على بطنها علي السرير
اخترقها برجولته وشد شعرها ليه بخشووونه
: انا جولتلك ااايه
مسك بشهووة : انا اسفه .. اممم سوري بس انت الي جننتيني الاول
لیل سرع دفعات وهو بيبوس رقبتها وخدهاا
: انتي هتعمليي راسك براسي ماااشي يا مسك وانا ليكييي
ورفع رجليها علي ايده نحية بطنها وهو بيتحرك جواها بشهوة وعنف ومسك بتأوه بأسمه
بجنوون وهي علي هواها عنفه .
ليل قلبها علي ضهرها ولسه بيتحرك جواها : لفيلي عايز اشوف وشك وانا بمتعك
وايده بتتحرك من خصرها لصدرها لحد ما وصل رقبتها
ليل بشهوة : عااجبك
مسك هزت دماغها بشهوة ومحن : ااه اسرع يس يس… اااه ليل بحبك
ليل زمجر وهو بيسرع دفعاته وبيضغت على رقبتها اكثر
ونا عاشجك يا مسككك .. اممم مجدرش مش عاايز اخلص
ورفع رجلها علي ايده ورجع اخترقها بعنف ومسك صووتت
جامد
ليل بشهوة وهو بيتحرك جواه
: يخربيت ابوكييي ده انتي عايزالك بيت لحالك يا مفضووحه
مسك بلذة : ااااه انا عا ايزك انت حتي لو هنعيش ف غابة يا ليلي
وقربت من شفايفه وهي بتمشي ايدها علي ضهره وشفيفها في شفيفه بتمتص لساانه …
ليل : هعشجك يا جلب ليلك مجنونككك انااا
مسك بشهوة : لف عاايزة اقعد اناا علي رجولتك
ليل لف بيها وهي علي رجولته ومسك بتتحرك برااحه : بحبكك يا ليلي
ليل بشهوة : وانا همووت فيكي بس يلاا
مسك عضت شفتها : لااه
ليل قبض علي خصرها بخشونه : دااكي لويه تعاااالي ورفع خصرها وبقا يتحرك جواها بعنف وسرعه خلت مسك صوتت ونزلت شهوتها من كم المتعه واللذة الي حستهم
ليل حضنها بكل قوته ولسه بيتحرك جواها السرير اتكسر بيهم من شدة عنفهم ومسك صوتت وهي بتضحك
ليل وقف : لاه احا مش وجته …. وراح شالها ونزل بيها على الأرض….. تعا الي
ونام بيها على فرشة الارض وهو لسه جواها شد الملايه عليهم ونام علي جمبه وهو بيخترقها بلذة ومتعه ومسك بتحرك ايدها ع وشه وشعره
مسك بمتعه : اااه ليل بحبكك يلاا يا عيووني عاايزة احس بيككك عشا ان خطري
ليل سرع من دفعاته جواها وهو بيضجعها بكل قوته وكل الشهوة الي جواه وهو بيمص شفيفها
لحد ما اترعش جواها ونبضت رجولته وهو بينزل كل ماية رجولته ف انوثتها المشتاقه ليه .
ليل بعد ما خد نفسه : حد لله احنا اتفضحنا ههههه بس يلا ميهمش لاجل عيونك يا جطتي كل يهوون
مسك ضحكت : بحبك يا ليل بحبكك اووي اوعه تبعد عني او تسبني في يووم
ليل بحب : وانا اجدر اعيش من غيرك يا مسك الليل ده انا روحي فيكي ي غزا الي .. عارفه يا مسکي اکثر حاچه نفسي فيها وبتمنها بت تكون وخده لون عنيكي بس مش نظراتك احسن حد لله همشي وراها بحراسه
مسك ضحكت وحضنته بكل حب ونامت في حضنه وهي بتتحس ع وشه وليل غمض عنيه وهو بيشم ريحتها الي
بيعشقها …
وفضلوا على الحال دا لحد ما فاات 15 يوم علي الهنا والدلع ومسك وليل من النادر لما بيظهروا او يخرجوا من اوضتهم .
وف يوم قعدين على السفرة وكلهم بيضحكوا علي الجد الي غير اوضته بسبب ليل
و ليل مش معاهم وهو قاعد مندمج مع مسكه وبيحط الاكل
قدامها ويده علي فخدها وهو مبتسم ليها بحب .
في الوقت دا خرجت هاجر من اوضتها بعد ما فاقت من الحااله الي هي فيها وشافت مسك جمب ليل الي بيكلها ويهتم بيها والفرحه هتنط من عنيهم.. وبصت على وجوليا اللي جانب محمود اللي بردو بيبتسملها وحبهم ظاهر للعلن
وكل العيلة
متجمعين وبيضحكوا .
خبطت على قلبها بقهر وغل وهي بتقول في نفها
: اااه يا حرجة جلبي عملتها الخوجيه زمان وخدت موطرحي و جات بتها دلوك وخدت مطرحك يا رشا ا يا بتي….. اااه يا ليل بجا انت يطلع منك كل دا دمك لسه منشفش يا بتي وراح
اتجوز عليكي
الي عملي فيها جديس وعا ايش ف الهنا وانتي تحت الترااب وكلوهم فرحنين لهم ولا في بالهم.. وكملت بوعيد… بس وربيي ما ها هنيهم ولا هريح بااالهم واجلب الفرح
دا كله لطين على روسهم
وطلعت تتسحب علي اوضة مسك وليل ودخلتها في الخفا…
وفضلت تدور على اي حاجه تنفعها وقربت من دولابها وفضلت تقلب في لحد ما وقع تحت تديها شريط منع حمل متاخد منه حبايه وحده بس
هاجر بسخريه : واه حتى انتي كمانك يا بت الخوجايه اطلعتي مش سااهل يا بت الكلب يلا جدعه احرجي جلبه كيف ماتحرج جلبي علي ضنا اي …. كملت بستغرب وهي بتقلب في الشريط…. … بس دي شكلها مش هتاخد منه ولا ده جدید ولا ايه.. يلا مش فارجه
وراحت فضت منه بتاع 15 حبايه ورمته علي السرير وخرجت بسرعه ونزلت وعدت عليهم وهي بتبصلهم بتشفي وراحت اوضتها وحطت رجل على رجل مستنيه ثمار فعلتها
تحت بعد ما خلصوا غدا ومسك قامت تساعد البنات وطلعت توزع عليهم الشاي
وليل خد الشاي منها وبتسم لها بحب ووقف مسك بتسأل : راايح فين يا ليل
ليل : مصدع شوي هشرب الشاي وهريح شوية في الاوضة… وكمل بغمزه…. ابجي حصليني
صالح : حصليه ياختى عشان يبجا ليل مع نهاار
ليل بصله بضحكه : روح اتجوز يا جدي وريحني
صفاء خبطت علي صدرها : وووه بعد العمر ده كله عشان ادفنها مطرحها اللي هيجيبها
صالح فرد ضهرو وحط رجل علي رجل : هتغيرر علي ليل ضحك بكل قوته وباس دماغه ودماغ جدته
: ربنا يخليكم لينا ويخليكم البعض يا جدتي
وطلع حط كباية الشاي علي الكمدين وخلع الجلابيه وجاي يقعد علي السرير شاف شريط البرشام رفعه ف ايده بستغراب وتصدم ابتسامته اختفت وقلبه دق بعنف
ليل بخوف وهو بيهز راسه بعدم تصديق
لاه لاه اكيد انا غلطان ولا اختلف عليا الامر …. .. كييف ….. كيف يعني هكدب عنيا يعني هكدب شهادتي عشان محرجش رووحي ليه يا مسك لييييه
وقرب من الباب بغضب وصوت عالي : يا مسسسسسك مسسسسك تعاااالي عااايزك
مسك طلعت تحرى يخضه وخوف من صوته العاالي، وقريت من مسك طلعت تجري بخضه وخوف من صوته العاالي وقربت من الاوضة و ليل خدها من حجبها ورزع الباب وراه
مسك بخوف : ف ايه يا ليل
ليل بغضب : اايه ده
مسك عنيها برقت و اتصدمت من شريط البرشام والاغرب انه
نصه فاضي وبتوتر وخوف
ده.. ده انا … ككنت هقولك اهدي بس وسمعني .
ليل بغضب اعمي بعد ما تأكد انه يخصها
: اكتمييي خااالص سامعههه اكتممممي هتجوليلي ااايه هااااا هتجولي ايييه معلشي مش عايزة اجيب منك عيال عشان انت متستهلش تكووون اب… ليه ليبيه عملت ليكم اليه عشان تحرمووني من اكثر حاجه هتمنها من الدنيا ليه عملتي زيها ليييييه وانتي كنتي شايفه بعينك وشاهده علي جهرررتي
مسك بصوت عالي : انا مقهر تكششش مهقرتكش ومتقرنييش بحد انا مش زيهاااا انت فاهههم
ليل ضربها بالقلم علي وشها وصرخ في وشها بقهر اكبر : انتييي
اووووسخ منها … منكم لله منكمم لله مش هسا امحك ابدا مسك
…… لما انتي مش عايزه مني عيال نمتي جدامي و فتحتي رجلك لييييه… اجولك انا لييه.. عشان انتي ووسخه وكنتي عايزني لاجل شهوتك وبس
مسك كانت وقفه مصدمه من القلم ومن كلام ليل بلع ريقه وبصلها بغضب اعمي وكمل
: وظن انا عداني العيب وجزح ….. اشبعت رغبتك وبزياده يا بت عمي ……. انتي طا الج…..
