رواية مسك الليل ليل ومسك الفصل الحادي عشر 11 هي رواية رومانسية بقلم الكاتبة هايدي الصعيدي، تدور أحداثها بين ظلال الليل وسحر العطور، حيث يلتقي القدر بين ليل ومسك في حكاية تمزج بين الهدوء والغموض، وبين الحب الذي يولد في العتمة والنور الذي يشق طريقه وسط الظلام.هي قصة عن القلوب التي تبحث عن الأمان، وعن الأرواح التي تتلاقى رغم البعد والاختلاف.في كل فصل، عبير من المشاعر، وفي كل كلمة، همسة من الحب لا يعرف حدود الزمان ولا المكان...
رواية مسك الليل ليل ومسك الفصل الحادي عشر 11
رفعة راسها لفوق بعد ما میلت علیه اکثر
وبهمس : ليلي… ليل بص ع وشها وعيونها وشفيفه الي بتترعش
وبخفوت : اايه ي مسك ليلك
مسك غمضة عنيه بسبب كلامه وجسمها اتنفض اكثر لما صوابعه اتحركت ع وسطها
مسك بصوت يجنن : ليل
لیل بهمس : نعم ي مسك
مسك بخفوت : بوسني ي ليل عشان خطرري ليل بلع ريقه و مسك حطت ايدها الشمال ع رقبته
ليل قرب هو بيتمني شفايفها اكثر منها .. قرب منها وصوابعة قبضة علي وسطها ومسك بتتحسس على رقبته براحه وهبط علي شفيفها
وبسها بكل رقة الدنيا وهو بيضمها لصدرة اكثر وجسمه دبت فيه الناار ومسك متفرقش عنه
فضل يبوسها ويبوسها ويبوسها ويمتص شفايفها اللي كان عطشان ليها
مسك برغبة حراقه وهي مش قادره تاخد نفسها
: افتح شفيفك يا ليلي عايزة ادوووب في طعمككك
ليل فتح شفیفه بخفوت والحلم بيتعاد قدام عنيه ومسك بتقتحم ثغره الصغير وبتداعب لساانه وتمتصه بين شفيفها بشغف وليل بيبدلها بشغف اكبرر ويمتص شفيفها بين شفيفه ولسانه بيداعب لسانها وجسمه لازق في جسمها ورجولته انتصبت على مؤخرتها
وفضلو مندمجين ف البوسة والفرسة ماشيه بهداوة وسط نسيم الليل والاراضي الزراعية ومش حسين يبرد الشتاه البوسة مدفياهم
ليل فصل البوسة وهو بيتنفس بسرعه وهبط علي شفيفها تاني وخدهم بين شفيفه ومتصهم بعمق وهو بيعضهم عضات رقيقه بتضرب صعقات كهربا في جسمهم .. ومسك بتأن من المتعه وليل بيزمجر بجنون
ومش عارف يشبع منها ولا مسك عارفه تشبع منه
وفضلت البوسة مستمرة لوقت طويل لحد ما جف ريقهم من
سخونة جسمهم … ليل فصل البوسة وهو بيتنفس بعنف ومسك رمت راسها علي صدره بدوخه اول بوسة تحصل بينهم بالتراضي.. تعبتها وتعبت اعصابها و دبت نار
ف جسمها .
0
ليل اعصابه كانت سيبه وجسمه بيرتجف شفيفها بالنسباله كانت عاملة زي الخمر الحلال الي بيسكر ويعمل ادما ان وغيب العقل .. اول بوسه ليه من بعد ما بسته وهي صغيرة ومحسبش البوسات التانية …. البوسه دي طعم تاني بطعم الحلال هو حاسس بقبولها بس عايز يسمع منها وتكون متاكده من نفسها لانها هوائية وممكن تغير رأيها في اقل
من دقيقه قبل ما يسلم ليها ويسلم قلبه
عايز يكون مطمن من نحيتها .
وصل لحد البيت بيها وبهدوء : مسكك
مسك مردتش ومن نفسها المنتظم عرف انها نامت لف بيها من وراه البيت عشان الي قعدين عند الدمسة ونزل بيها من نحية الدكة
وشالها بين ايديه وحطها علي سريرها وغطاها براحه بعد ما
قلعها اسدلها وحطه علي الكرسي وباس دماغها وطلع راح
اوضته الي تحت و دخل خد دش با ارد وطلع وده عنبر الاسطبل بتاعها .. وراح قعد قدام النار بشرود
حمزة بخوفت : يعني متسبح ههههههههه
ليل بنزعاج : وهو حد كان جيلك اني معفن يااك
حمزة : لاه بس تختفي انت ومرتك وترجع متسبح مش غريبة دي
ليل : مش مرتي يا حمزة مش مرتي لحد مسمع موافجتها من خشمها هنفضلوا اكده لحد ما اسمعها منهاا
حمزة : والله انتي مصعبها علي نفسك
حمزة ضحك وهو بيربت ع رجله : هتتعدل يا صحبي هتتعدل .
ليل اوماً بهدوء : علي الله يا حمزة ربنا يصلح الحاال .
مسك صحيت تاني يوم وكانت متوقعه انها هتصحي تلاقي ليل جانبها والمعامله ما بنهم هتتغير بعد اللي حصل امبارح لكن اتصدمت
لما لقته بيعملها عاادي وكأنه محصلش حاجه
و أنبت نفسها
: معاه حق مانا الي طلبت منه يبوسني انا السبب رميت نفسي عليه وهو بارد ومش بيحس
وبحزن وعيون لمعت بالدموع
: هو مش بيحبنيي … ويستهلش كل الحب اللي في قلبي ليه وزي ما بيعملني انا هعمله
وعند النقطة دي بقت هي كمان بتعمله ببرود و بقو مش بيتقبلوا غير وقت الدروس الي بيدهالها في الدين وتحفيظ القرآن وفضلوا علي الحال دا لمدة شهر
في الشهر دا مسك تغيرت كثير عن الاول
بطلت السجاير وبقت تصلي بلتزام ولبسها طول ما هي تحت محتشم وبتساعد البنات في شغل البيت والتنضيف والتؤام اتأثره بيها وبعائشة اللي كانوا بيحبوها اوي
وخدوا خطوة الحجاب هما كمان عن اقتناع بعد ما عائشه فهمتهم امور كتير في الدين وكانوا
بيسمعوا ليل وهو بيشرح لمسك
وكان شكلهم مبهر وجميل كانهم حريتين نزله من السما
و الشهر دا ليل اتعلق بمسك اكثر ومسك بقت متعلقه بيه بطريقة صعبة وروحها فيه بس بتحاول متبينش .. ولسه
منطقتش الموافقة زي ما ليل عايز
لحد ما في يوم وهما علي سفرة العشا
ليل بهدوء
: جدي انا عايز اتجوز وجولت اخد برأيك لول
الجد بصله بنظرة وفهم هو عايز يوصل لايه
طب ما انت متجوز اهي مسكنا
مسك سمعت كلام ليل وشرقة ف الاكل وعائشة ادتها مااية
لیل ببرود وكأنه مش شايفها
بس ده عجد صوري وانا محتاج زوجه ف حياتي ترعيني وتهتم بيا وناخدوا بحس بعض
مسك وقفت بحزن والدمع لمع في عنيها
: الحمد لله انا شبعت عن اذنكم
وجريت علي برا
کا القعدين ضحكوا عليها كل الي قعدين ضحكوا عليها
صالح : كل الغيرة ده وهتجولي صوري يا ولد المركوب
احمد : احمم ع رأي المثل العنز الي مش عارف ايه يجيب لاهله النعيلة تشكر يا حج
صالح : العفوو يخوي ابجا جمع امثالك تاني مرة عشان تعرف تاخد حجك
ليل ضحك واستأذن من على الاكل وقام قبل ما يخرج بص لعائشه وقال
: معلشي يا حبيبة اخوها هتعبك
عائشه بحب : اؤمرني يا غالي تعبك راحه
0
ليل بهدوء : ابجي طلعي حاجتي من الاوضة اللي تحت لاوضة مسك
عائشه اومأت بفرحه وليل خرج لقاه مسك قعده قدام النار وبتمسح عيونها
ليل : اومال جومتي من علي الوكل ليه …
مسك بخفوت : مفيش شبعت
ليا اوماً : مال عنيكي
مسك : الدخان حرقني… وبصتله بعصبيه وكملت….. وبعدين وانت مالك روح مش انت عايز تتجوز يلاا روح بقا وبعد عني وسبني ف حاالي
ليل قعد قدام النار من غير ما يرد عليها دماغها جزمه ومش راضية تتنازل .
ليل مسك عصاية طويلة وفضل يقلب ف الناار وبصوت خافت كأنه بيلقي شعر
: فتراك تدري أن حبكك متلفييي . لكنني أخفي هواك واكتمه
و إن كنت لا تدري ف تلك مصيبتاً .
و إن كنت تدري ف المصيبة اعظم .
مسك سمعت الي قاله وعضة ع شفتها بقهر ودخلت ع جواه وشافت عائشة طلعه من اوضتها
مسك : انا اهو يا عيوش عايزة حاجه
عائشة : لاه ي جلبي بس ليل جلي احط حاجته في اوضتك .
مسك بعصبية ويحط حاجته ليه عندي هو مش رايح يتجوز يحطهم بقا في عش الزوجية بتاعه
عائشة كتمت ضحكتها ومسك سابتها ودخلت الاوضة وفضلت رايحه جايه فيها ولمحة حاجة ليل علي التسريحه قربت وهي متردده ومسكت قزازة برفان من بتاعه وقربتها من مناخيرها وشمتها بعمق وغمضت عنيها بتخدر
ورشة منها علي عروق ايدها ورقبتها
بعدها فاقت على نفسها ورزعتها ع التسريحه بعصبيع وقربت
فتحت الدولاب وشالت الهدوم وحطتها قدام باب الاوضة
وراحت
قعدت ع السرير بعصبيه .
ليل بعد شويه طلع علي فوق وشاف هدومه قدام الاوضة وتنرفز فتح الباب بعنف ودخل
اليه اللي انتي عملتيه ده
مسك ببرود وهي قعده بتبرد ضوافرها : عملت ايه
ليل بعصبيه : يعني انتيي معرفااش
: لاه معرفا اش
وبتسمت ببرود
ليل بهدوء : طب جومي ربنا يهديكي شيلي الهدوم من ع الباب عيب …. و تاني مره لما تكون في حاجه بيني وبينك تفضل بيني وبينك متطلعش برا الاوضة ولا حد يحس بيها… افرضي حد فات من اهنه وشاف الخلاجات مرميه برا هیجووول ايه
مسك بعصبيه : هيقوول انك انسان كداب ومخادع ومن غير احساس
ليل بغضب : مسككككك
مسك اتنفضت من مكانها وليل شاور علي الهدوم وهي قامت تشيلهم وهي بتنفخ وتدب رجليها ف الارض بعصبيه .. وخدت الهدوم رجعتها مكانها وبصتله بعصبيه وقالت
: انت عاايز ااايه …. ليه نقلت حاجتك هناا هو مش انت رايح تتجوز يلا خد حاجتك وبعد عن اوضتيبي بقال
ليل ببرود : وانتي زعلانه ليه
مسك بجنون : انااااا زعلانه !!؟ وانا هزعل ليبيه بقال كنت روبرت بتانسيون ولا براد بيت عشان ازعل عليك
ليل ابتسم : لاه ليل العزيزي ي مهرة
وغمز لها
مسك تاهت ف ابتسمته وغمزاته الي با انت بعد ما ابتسم وعضة ع شفتها وهي سرحانه فيه
ليل لسه مبتسم ورفع حاجب ونزل دماغه لتحت شوية وكانه بيقولها .. مالك ي بت سهتانه ليه كده
مسك فااقت وحاوت تداري : احمم ااه وهتنام فين بقاا
ليل : هنه
وشاور بعنيه على السرير
مسك برفعة حاجب : ده ف احلامك
ليل ببرود : احلامي اتحججت خلاص ….. ويلا كفايه رغي و طلعيليي غيار داخل اخد دوش
مسك بنفس رفعة الحاجه
: ما طلع لنفسك وانا خدامه عندك
ليل بابتسامه
لاه مش خدامه انتي ست البنات.. بس انا حابب انتي اللي
تطلعيلي ينفع
مسكت ابتسمت جوها و أومأت برأسها وقامت قربت من هدومه وفضلت تقلب فيها وطلعت تي شرت قطني بنص كم اسود وبنطلون ترنج رمادي وبكسر رمادي وحطتهم ع السرير
وبعد شويه طلع ليل من الحمام وكان بينشف شعره والفوطه التانيه لففها ع خصره وبتسم لم سمع تنهيدتها وكان عارف انه
لو بص وراه هيلقيها هايمه فيه
لف عشان ياخد هدومه وقبل ما يلبسها بقا يمسح كتافه وصدرة ومسك عنيها بتتحرك مع الفوطة وبتتمني تكون ايدها مكانها .
ليل قعد ع الكنبة وهو لافف الفوطه عشان يلبس البوكسر ورجع ضهرو لوراه وفتح رجليه براحه وهو بيلبسه وعنيه ف عنيها
ببرود …
مسك بلعت ريقها وجريت ع الحمام
وهو كتم الضحكه بالعافيه وهو بيقول في عقله يلا دوجي من اللي كنتي بتعمليه معايا شويه
عند مسك في الحمام غسلت وشها مره واتنين ونشفت وشها وجت تطلع شافت البكسر الي خلعه متعلق وراه الباب مسكته بصوابع بترتجف ونفس مضطرب وقربته من منخيرها
وغمضت عنيها بلذة من ريحته الرجوليه الي سخنت جسمها وعضت ع شفتها بتوهان
ليل لبس وقام يشوفها اتأخرت ليه والحمام هادي والباب مفتوح وقرب ببطء وتصدم من منظرها الي وجع قلوبه
وكان متفاجأ انها مقرفتش وهي مسكه غيار كان لابسه وبتشم
فيه بالطريقه دي… قلبه كان هيوقف وهو مش قادر يستوعب
عمل ايه في حياته حسان يبس معاه وحده بتحبة الحب دا لله وصله لدرجه الهوس بيه … يكاد يجزم انها بتحبه اكثر من أمه اللي جبته على الدنيا
ورجع و قعد علي الكنبة وجسمه سخن ونبضه عاالي ونفسه سريع من فرط المشاعر اللي كانت جواه
ليل بهدوء وهو بيحاول يسيطر على نفسه
: احمم يا مسكك وينك .. اوما ال هتعملي اليه
مسك اتنفضت وطلعت ليه
: نعمم
ليل وهو يحاول يكون طبيعي : نعم الله عليكي يا غااليه تعاالي اخمددي عشان مش كل دور تغلبيني ف صحيانك عشان صلاة الفجر
مسك اومأت بهدوء هي وبتخلع هدومها
ليل بخفوت وهو بيبلع ريقه : هتعملي ايه
مسك بصتله ورفعت كتفها : هقلع عشان انام مش بعرف انام غير كده
ليل اتنحنح ووقف من على الكنبه واتجه ناحية السرير ومسك مركزه معاه و عنيها بتمشي علي تفصيله وشكله في التيشرت الاسود الي بين عضلاته والبنطلون القطني الرمادي اللي فيه
بروز
خفيفه من نحية رجولته
ليل قعد علي السرير وهو متابع نظرتها وبتسأل
وسؤال غريب جيه ف باله : مسك هو انتي اطهرتي.. عيملولك عملية ختان يعني
مسك اتصدمت من سؤاله : ايه !!؟ لا لا معملتش حاجه زي كده دا تخلف وغلط جدا .
ليل اوماً وكانه عرف سبب الي هي فيه هههههههههههه
مسك : وانت بتسأل ليه علي حاجه زي دي
ليل : مفييش .. طفي النور ده يلاا
مسك خلعت هدومها ببطء قدام ليل الي معرفش ينزل نظراته عنها وفضلت بالبرا والاندر الاحمر النبيتي
ليل غمض عنيه وزفر بعنف ومسك طفت النور وطلعت علي
السرير وهي بتسحف علي ايديها
وركبها والبرا الاحمر بينور ف الضلمه
وليل عنية لمعت فيها الرغبة وسط عتمة الاوضة
مسك رفعت اللحاف ونزلت تحتيه ونامت علي بطنها ووشها نحية ليل
الي نام على جمبه اليمين و وشه قريب من وشها
ليل بخفوت : نايمه كيف اكده
مسك : مش بعرف انام غير كده
ليل : هممم طب غمضي عنيكي الي هتبرج ف الضلمه دي يللا وناامي
مسك بخفوت : عجبينك
ليل بخفوت : هممم
مسك : عيوني بس الي عجبينك
ليل ابتسم : وضحكتك وخدودك وشعرك ومنخيرك الوجفه دي 2
مسك بهمس : وايه تاني
ليل وهو سارح فيها : كلك حلوة يا يمسك
مسك بحزن : وعشان كده عايز تتجوز غيري عايز اتجوز وحده تحبني وترعيني وتهتم بيا
مسك بتسرع : طب وانااا روحت فين مانااا ب.
وسكتت لما شافت انها كانت هتعترف ليه …
ليل بخفوت وقلب نبض بشده : وانتيي الايه يا مسك
مسك بدموع : لاء ملكش دعووة
ولفت وشها وضهرها لي ليل
ليل قرب منها من وراه وحضنها ودفن وشه في رقبتها وشم ريحة البرفان بتاعه عليها وتجنن اكثر حط ايده ع خصرها
وبخفوت : بصي لي ي مسك متدنيش ضهررك تاني واصل
مسك هزت دماغها بالرفض وبغصه وجسمها بيترعش : لا مش عاايزة
لیل و صوابعة بتتحرك على وسطها العريان
كوكو اميرة ليل ريحتي مش ليجه غير عليكي
كان بيقولها وهو بشم رقبتها بعمق
مسك لفت ليه وعنيها بتلمع بدموع مانت عايز تحطها علي واحده غيري
ليل وهو مفتون بملامحها بعد ما لفت علي ضهرها وهو كان رافع نفسه علي كوعه وايده على خصرها
و بهمس : مجدرش يا مسكيي مجدرش خلاصك يا مسك الليل يا روحي وريحانتي ودوا جلبي
مسك دموعها نزلت وشفتها اتر عشت وعضت عليها
عشان متطلعش شهقاتها .
ليل بخفوت انتي ايه يا مسك جولي الله يرضي عنيكي انتي ايه يا مسكيي طيبي جلبي
مسك شقاتها زادت : انا بحبيبك بحبك يا ليلي بحبككك اووي ومش عايزاك تتجوز غيري انا بس اميرتك يا ليل انت بس حبيبي بحبك بحبك والله من اول ما عيني جت في عينك في المطار وانا تعلقت بيك وروحي بقت فيك قلبي عشقك … بقيت مقدرش اعيش من غيرك لحظه عايزاك على طول جمبي… همووت يا ليلي لو اتجوزت
ليل بقا مش عاارف يضحك ولا يتاثر ولا يعمل الايه اللحظه دي كان مستنيها بقاله كتييير كتيير اووي
باااس باااس یا جلبييي اهدي خلاصك انا كنت بنكشك.. انا اصلا جلبي انتي ملكتيه من وانتي بت خمس اسنين وعمره ما هيكون لغيرك يا مسك بعد ما بجيتي حلالي يااااااابوي ي مسك ده انا مصدجت
2
٢٧ ١١:٤١١
تصفح –
مسح دموعها وهو بيمسح علي شعرها بحنان وحب بالغ
مسك ضحكت وعضت علي شفتها ودموع الفرح مغرقه وشها : بجد بجد يا ليل طب بعدت عني ليه بعد البوسه مش انتي بتقول كلك حلووة طب البوسة معجبتكش شفيفي مش
عجبااك
ليل ابتسم بحب : شفيفك.. ده شفيفك دي سبب عذابي وناااري فتنتي وخطائي الوحيد.. ده انا دووبت وانتهيت بسبب بوستك بس كنت مستنيها منك مستني الحب الي هشوفه ف عيونك ده مستني اعترافك الي ريح جلبي يا مسك الليل .
مسك بعتاب طفولي : وليه كنت مستني اعترافي انت الراجل وانت اللي المفروض تاخد الخطوه دي الأول
دا لو ف حاله تانيه ووضع تاني مش في حالتنا دي يا مسك الليل
مسك بخفوت : ليه بتقولي مسك الليل
ليل وهو بيبص ف عنيها بعمق : مسك الليل دي شجرة ريحتها حلوة وعطرها الي يطيب الروح مش هيهل غير في الليل وكنها متوعده آن جمالها میهلش غير ليه وبس… انتي عااد
مسكي ملكي وحلالي مرتي الي اتفتنت بيها ووجعت في حبهاا
مسك اتشعلقت في رقبته : بحبك يا ليلي
ليل بخفوت
وانا هعشجك يا مسك ليلك
وهبط على شفيفها ومتصهم بعشق خاالص بحب برغبه بهووس بقا يمتص شفيفها زي المحروم مش عايز يشبع منها وهو بيمتص لسانها وطعم شفيفها وهما الاتنين نبضهم زاد وجسمهم سخن وبيتر عشوا بعنف والنفس بقا عااليي
مسك برغبه : اااه … ليل بحببك بحبك اووي مش عايزه ابعد
عنك بليز متبعدش عني ابدا مش بقدر اتنفس وانت بعيد عني من بعد ما اتجوزتتي وتعلقت بيك
اکثر …
ليل ابتسم وبقا يبوسها بوسات متقطعه مع كل كلمه : وه وانا اجدر ابعد عنك ده انتي خوتيني ي بت ال هههههههههههه هموووت فيكي يا مسككك ولسه مش مصدج انك بجيتي حلالي ااه يا نااس … ووقف بسرعه وهو بيقول… جووومي جووومي البسي اسدااالك يلا تعاالي
مسك بإحباط : علي فين خلينا شووية مشبعتش منك لسه
ليل ضحك وهو بيلبس الجاكت : جوومي يا بت يلاا ده انتي مفضوحه حتي اتكسفي ولا بيني حيااكي شوية
مسك ابتسامه شقيه : وتكسف ليه دي طبيعيه ربانيه انكرها ليه احساس جواية لازم اعبر عنه
ليل : اجنعتيني.. وانا من اصله هعشج جنونك ده يلا جومي بسرعه خلينا نلحج نرجع بسرعه عشان نكمل
وغمز لها
مسك ضحكت ووقفت لبسة اسدالها وخدت ايده ونزلت معاه والفرحه هتنط من عنيهم اللي بتلمع من كتر الحب …
ليل نزل بيها وهو بينادي ع كل الي ف البيت بالدور : يجدي ي
حمزة ي بوي ي عمي
ي طاهر .. وكلهم طلعوا ع صوته
صالح بخوف : ااايه ي ليل ف ااايه
ليل ابتسم : دلوجتي انا اتجوزت بت عمي بسبب الموضوع الي
حصل بس دلوجتي هي جبلت بيا زوج ورفيج عمر.. وبتسم لمسك
وحبيبي .. وانا جبلت .. وانتو شهدین ؟
الكل : شهددين
ليل : وربنا شايف وسامع ومطلع ع حالنا توكلنا ع الله
الجد بفرحه : بالرفاء والبنين ي ود جلبي
كلهم ضحكو وفي الي بارك واولهم حمزة الي حضن ليل صحبه ورفيق دربه بفرحه
والبنات حضنت مسك بحب
ليل : يلا عن اذنكم .. معلشي جلجتكم تصبحوا ع خير …
وخد ايد مسك وطلع ع اوضتهم واول ما دخلوا طلب منها
تتوضي وصلوا ركعتين مع بعض
ودعي دعاء المتزوجين …
ليل بشتياق اخلعي اسدالك ده عااد
مسك ابتسمت بخبث : تؤ تو
ليل : تؤ تؤ ده انا اعلجك من رجلك ف المروحه يعني اتلبسي
روح الغزية تاني يلا وتعاالي
مسك : كانت عجباك صح
ليل : ده خوتتني
مسك : مانا توبت الي الله
8
8
ليل : ي مسبت العجل والدين توبت بعد الحلال ي وكله ناااسك 2
مسك ضحكت : استناني دققتين وجاايه
ليل : هتعملي ايه
مسك : خلاص بقا مش هتأخر
ليل بخفوت : بحبك ي مسك
مسك بصتله بحب وباسة خده وجريت ع الحمام بعد ما خدت شنطة المتفجرات بتعتها 3
ليل وقف قلع التيشرت بتاعه وراح نحية التسريحه وعدل شعره ورش برفان ع صدره ورقبته وفضل رايح جااي ف الاوضة وهو بيضحك ومستني
مسك تطلع بفارغ الصبر …. وهوووب خد الصدمه لما رفع راسه شاف مسك طلعه من الحمام وشعرها مفرود وعمله ميك اب ها ادي وريحتها قلبة الاوضة وشفيفها بتلمع
بإغراء ولبسه قميص اسود طويل شفاف
وبتبص ل ليل بغراء… وليل اتفتن من ملامحها
وبقا وقف مشدوه ف مكانه وجسمه كله اتصلب ونفسه بقا عالي مسك قربة منه ببطء وحطت ایدها ع رقبته ونزلت بيها ع صدره بغراء
لحد رجولته …
مسك بخفوت E : يوجد هنا من يعاني بسبب انتصابه دعنا نعا الج ذلك الاحساس
وعضت ع شفتها ليل هجم بمعني هجم بعد ما حاوط وشها بكفوفه ونزل ع شفيفها ف بوسه عنيفه وهو بيمتصه بكل جنوون ومسك ئنت بمتعه ووجع لذيذ زودت شهوت ليل
وخدها ورجع بيها خبط ضهرها ف الدولاب ومسك لفه ايديها حولين رقبته وبتتعمق اكثر ف البوسة وبتمتص لسانه جوه بوقها ولسانها بيداعب لسان ليل بجنون وشهوة سخنه وصوت البوسة وصوت نفسهم عاالي
ليل مسك شعرها بين صوابعه : اااه خوتيني ااايه الي انتي
عملاه ده
مسك سحبت شفته بین اسنانه جاامد : ده كلوو عشانك ليلي … ليل رفعها بين ايديه وهبط ع رقبتها بيبوسها بوسات متفرقه وهو دفن وشه فيها وبيتنفس ريحتها الي جننته من اول مره شافها
وخدها بين ايديه ورزع ضهرها ف الحيطه الي جمب السرير وهو ضاغط بجسمه ع جسمها
مسك بمحن : اووتش ليلي كم داوون بيب
ليل بصلها وعنيه حمره وبتنفس بسرعه : اهددي كييف يعنيي انا عا ايزك عا ايزك ي مسك مش جا ادر انا اول مره احس بکددده امممم
وهبط ع شفيفها السفليه وسحبها بين اسنانه ومتصه بعنف وجع مسك بس عجبها
مسك طلعت لسانه بغراء وليل امتصه مع شفتها السفليه ودعبه بلساانه وهو بيرتشف من مية لساانها الي طعمه جنن قلبه
الشهوة عاليه والنفس عالي والجسم سخن ونبض القلب بقا يخبط ف الصدر والادرنالین زاد و ریحت الاوضة بقت جنس وهما لسه هيبتدو
ليل خدها رمها ع السرير وقرب منها قطع الفستان نصين ومسك مبتسمه بغراء جننه نزل ع جسمها بقا يبوسه بوسات رقيقه
مسك بشهوة : تؤتؤ ليلي جاامد مص الجلد بين شفيفك وسيب علامتك ع كل جسمي بليز ليل يلااا
ليل عمل كده هو خايف عليها من كم الشهوة الي جواه بس هي الي عاايزة بقا يعض ف رقبتها وصدرها وسطها ويرجع يمتص ف رقبتها بسرعه ولهفه وجنونه وهو عجبه ملمس جسمها وريحته ونعومته
ومسك بتتحرك تحتيه برغبه ومتعه وانوثتها اتبلت من شفا ايف ليل الي باس كل سنتي ف جسمها
مسك قلبة ليل ع السرير وطلعت فوقيه خلعت البرت ورمتها وليل بص ع صدرها المرفوع الكبير وحلامتها البرزه بسبب رغبتها وبلع ريقه
مسك خدت ايده وحطتها ع صدرها وبهمس ممحون وهي بتتحرك ع رجولته المنتصبه : عجبك
ليل ضغط ع صدرها بين صوابعه وبتنفس بسرعه وجسمه سخن و بیزوم من حركتها ع رجولته : اممم جوووي
مسك بهمس : مص ..
ليل مخلاهاش تكمل وهجم ع صدرها الشمال وبقا يمتص حلامتها ويرضع بسرعه ويدعبها بلسانه ويعضها عضات رقيقه عجبت مسك زودت رعشة جسمها والنبض ف انوثتها
ليل بقا يبدل من الصدر ده للصدر ده بشهوة وعشق وهو حاسس انه عايز يدخلها جوااه
مسك قربة منه ومصت شفيفه ولحستها بلسانها ودخلت لسانها كله جوه فم ليل ودعبت لسانه
وفصلت البوسة ونزلت ع رقبته وبقت تمتص بكل قوتها شوهت رقبته ونزلت ع صدره ولسانها بيتحرك من رقبته لصدره وليل بيزمجر بمتعه سابت علامتها ع صدره العضليي
وحطت ايدها ع رجولته المنتصبه : اووه وحشي الصغيرر ينتظرني .. ونزلت البنطلون بالبوكسر
ومسك عنيها لمعة بنبهار من حجمه وعروقه النفرة واعصابه
مسك وعنيها بتلمع بشهوة : مسكك
مسك حوطت رجولته بصوابعها وقربته من شفايفها : ليليي هممممممم وهبطت ع رجولته ومتصته بين شفيفها برغبه وشتياق
ليل بلع ريقه وغمض عنيه : اخخخخ مسك مسكك ولف شعرنا ع كف ايده وبقا يضغط ع راسها ويدخل رجولته اعمق ف بوقها وهو قلبه بيتنفض جواه صدره وجسمه كل بيترجف ويشع سخوونه
لیل بخشوونه : امممم كنت هتچن وعيش اللحظة دي معااكي ي مسكييي
مسك سمعته وبقت تمتص بكل قوته وبسرعه تدخل وتطلع رجولته بين شفيفها لحد ما احتوتها كلها ورجولته وصلت حلقها فضلت كده شويه بعدين رفعة راسها وهي بتشهق بعنف بعد ما كانت رجولته كتمه نفسها وفى خط لعاب وااصل من شفايفها لرجولته المثارة فلحست شفتيها ومصته بين اسنانها…
بعدين نزلت ع مقدمة رجولته وبقت تداعب الراس بلسانه وتشفطها بين شفيفها وهي بتحرك لسانه عليه بسررعه ورجولت ليل منتصبه و سخنه بين شفيفها وبتنبض
مسك بشهووة : يلاا ليلي عاايزة احس بطعمك ع شفيفي بليييز عشاان خطررري نفسي فيك انا لما صدقت وصلنا للحظة الي كنت بتمنها من سااعت ما شوفتكك يلااا ليل
لیل جسمه بقا يرتجف بجنونه ونبضه زاد ومسك بتداعب راس قضيبه بين شفيفها وبتمتصها وبتداعبها بلسانه من غير ما تمسك رجولته
لحد ما ليل اتصلب ونفسه اضطرب ورجولته نبضت بعنف بين شفيفها ونفض مية شهوته بدافعت متتاليه جواه بوقها مسك ابتسمت ومايته
نزلت ع رجولته من بين شفايفه ومسك بقت تلعقهم من ع رجولته وترجع تنزلهم من شفايفها ع رجولته
تاني وتمصهم وتنزلهم ع رجولته الي لسه منتصبه
لحد ما مصتهم تاني وراحت بلعا اهم وغمضت عنيها بلذة وهي بتعض ع شفيفها بمتعه
ليل شاف منظرها والي عملته فيه وشكلها وهي بتبلع شهوته خلاه فقد العقل قاام قلبها ع السررير ونزل ع شفيفها قطعهم بسانه لدرجة انه حس بطعم الدم لكن موقفش بسبب ايد مسك الي بتشده ليها اكترر وبتبدله البوسه بعنف اكبر
ليل نزل ع انوثتها وشد الاندر بعنف وفتح رجليها بايديه من تحت ركبتها ورفعهم لفووق وبقا يتأمل ف انوثتها ومسك اتعمدت تقبض عضلتها وتبسطهم عشان يتمتع بجمالها اكترر
ليل عنيه برقة وريقه جف وهو شايف شبقها الي سايل لحد فتحت مؤخرتها وجسمها الي بيترعش تحت كفوفه وبيشع سخوونه
مسك برجااء : ليل بليييز عشاااني عايزة احس بلساانك
وسخونت شفيفك ع
ما اي بووسي ( انوثتها ) بس نطق جريئ
بمعني ( ك ** وكملت وهي بتعض شفتها .. ولا هتقرف من
مسكك
لیل بخشوونه : دددده انا هااااكل يور بووسي ي فاااااجررر چننتينييي
وهبط ع انوثتها وبقا يعض شفرتها الهايجه ومتص بظرها بين اسنانه وعرف اني دي الطريقه الي بتفضلها وهي العنف ولساانه اقتحم فتحتها
الضيقه السخنه الي بتنقبض بسرعه وفضل يمتص ويداعب بلسااانه انوثتها الصغيره وشفرتها ومتصهم بين شفيفها لدرجة حست انه هيقلعهم من مكانهم وبقا تأن بمتعه ولذة وشهووة وجسمها اتصلب وتنفضت بعنف لدرجة لدرجة انها كانت بتتحرك بين ايديه ونزلت شهوتها الي غرقت شفايفه ودقنه الكثيفه وليل لسه
بيمتصها ا
مسك بتعب : ليييل كفااايه اوووتش اممم بلييز مش قادرة ابعددد
ليل بعد عنها وهو بيمسح دقنه : يخربيت ابوكي بتكبي كب ااايه ده
مسك ضربته ع كتفه وهي بتضحك ليل قرب منها وهو مبتسم
بحب وضحكته تفرح القلب وعنيه بتلمع برغبة فيها مش بتشبع
وبخفوت عاشق : بحبكك يا مسك الليل
مسك وعنيها بتلمع بعشق خاالص : وانا بحبك اكثر يا امير مسك وعشقها
لیل باس دماغها وصوابعه ف شعرها وقرب رجولته بكل هدوء وخترق انوثتها وهو بيكتم صرختها ببوسه من شفيفه ومسك بقت تبتسم وتبكي ف نفس الوقت وهي بتلف ايدها ع ضهره بكل قوتها
ليل باس شفيفها بوسات رقيقه : خلااصك يا جلبيي خلاااص يا جلب الليل وهواه
وعنيه دمعت بحب لما حس بدمها علي رجولته وحمد ربنا انها احتفظت بعذريتها وعذرية قلبها ليه
وبقا يتحرك جواها ببطء ومسك لفت رجليها علي خصرة وصوابعها علي رقبته وليل رافع نفسه علي كفوف ايديه ولسه بيتحرك علي مهله
مسك عضت شفتها وقربته ليها ولسانها بيتحرك علي رقبته وبمحنه همست : ليلي
ليل بتفس الهمس : جلب ليلك وهو لسه يتحرك جوها براحه
مسك بمتعه : اممم .. ليل بسررعة بليز
لیل ابتسم : تؤ تؤ
مسك برغبه وبقت تحرك جسمها تحتيه عشان تسرع من وتيرة دفعاته جوها : اوووه ليلي يلااا عشاااني
ليل بخفوت : جولي كنتي هتحسي باية كل ما تجربي مني وعا ايزة تتحرشي بيا يا فاجره
0
مسك عضة علي شفتها : كنت بحس اني عايزة اكلك وعمل معاك كل الي عملته وماي بووسي كان بيبقا وجعني ااوي و الاندر بتاعي كان بيتبل على طولوببقا عااايزة قربك باي طريقه
ليل نزل ع شفايفه كتم كلامها الي جننه اكثر وبعد ما كان رافع نفسه ع كفوفه نزل ع كيعانه وضغط بجسمه ع جسمها وبقا يتحرك جواها بسرعه وعنف وشفيفه بتقطع ف شفيفها ومسك
صوابعها في شعره …
ليل خدها ف حضنه وبقا يتحرك اسرع وهي عماله تهمس ف ودنه بكلام جريئ وبقا يتحرك بعنف
الدرجة السرير بقا يخبط ف الحيطه ويطلع صوت
عا الي ..
تحت ف اوضة الجد
صفاء : ما تنام ي حج صالح عمال تتجلب ليه
صالح بنرفزه : انااام كييف وولد الكلب شغاال فوج نفووخي خبيط ورزيع ف الاوضة .. المحروم ابن الكلب فضحناا …
وشتغل خبط السرير ف الحيطه والجد اتنفض من مكانه وطلع لبراه وقف ف بير السلم
صالح بصوت عالي : ي لييييل ي مفضوح ي ولد الكلببب كفااايه خبيططط فوج نفووخي ياااض
2 ليل وقف مره واحده وعنيه برقة ومسك ضحكت بصوت عاالي ليل بصلها بغضب كتمت ضحكتها
ليل بصووت عاالي : معلهشششي ي جدي ف عرجبه دخلت الاوضةةة وانا حااالف اجيب اچلهااا حكككككم لو سبتها هتجيب اچليي
صالح خبط كف ع كف وهو بيضحك ودخل اوضته ليل بص لمسك بعصبيه وهو لسه جواها : مش هتبطلي ضحكت
الغووووازي دي
مسك عضت ع شفتها : سووري
ليل عض ع شفتها : سووري طب تعااالي ولف بيها ع السرير وبقت هي الي ع رجولته .. اعتذر للصبح
مسك ضحكت وبقت تتحرك ع رجولته بشهوة وهي بتقبض ع صدرها وبتعض ع شفتها ليل ضربها ع ايدها وقرب منها وهو بیشد ع شعرها ونفسها
ف نفسه : ملكييي ديه حجيي متلمسيش نفسك جدااامي تااني وهو بيقرص ع حلمتها الشمال بصوابعه
مسك اومأت وليل خد شفايفها ف بوسه شبقه وبيمتصه بعض بشغفف
ليل مسك وسطها ورفعها لفوق بعض ما سند ضهره ع السرير وبقا يحرك خصره لفوق وتحت بسرعه
وهو بيخترقه بعنف لحد ما مسك رجعت راسها لورااه وعنيها اتقلبت وهي بتعض ع شفتها وبتصرخ باسمه وجسمها بيتنفض ونزلت شهوتها ع رجوولته الي تحركت جواها بعنف اكبرر بعد ما شاف منظرها ونفض كل شهوته جواه انوثتها
وهو بيحضنها ليه وبيزمجر باسمها فاقوا من غمرة الشهوة ولتقطوا انفسهم وفضلوا يضحكه بحب وهو ليل بيبوسها برقه وهو بيهمس لها بكلام غزل
وخدها ف حضنه وقام يساعدها تاخد شور دافي ومسك وقفت معاه تحت المرش
مسك بخفوت : تعرف ي ليل اكثر حااجه عشقتها فيك شعررك وهي بتحرك خصله المبلوله بعد ما غسلتو بالشامبو بتاعها …
ليل ابتسم : شعرري بس
مسك ضحكت : يوووه متعدش شعرك وعيوونك وشفيفك وغضبك وضحكك لطفتك وجدك جسمك وعضلاتك وبصت ع رجولته وعضت شفتها
ليل مسك شعرها وهو بيقرب من وشها : ي بت انتي ع طول اكده عينج بيضه
مسك حسيت ع جسمه : بحبكك ليلي
لیل بهمس : وانا بموت فيكي ي مسك اليل …
وشلها وطلع بيها برا وو
